уторак, 17. јун 2014.

Razigrana pjesma




U  noćima kad mi nedostaješ ja kupujem

Kupujem malo od mjeseca i sunca
Svjetlosti malo da obasja put,
Malo topline i zračak žut.

Postajem lopov pa kradem dane
Guram i nebo u tašnu da stane,

Pomiješam mora i zasmijavam rijeke
Ponekad uzimam i vjetrove neke.


Sve rajske ptice ka meni lete
Oluje me kore, kiše mi prijete.

Uzimam onda kutiju za snove
Tu su sve misli i tvoje i moje.

Pod slovom M su najljepše one
Pod cijom kapom nade se sklone.

Tad molim Sunce i Mjesec žut
Da ti kroz život osvjetle put.

Onda i nebo iz tašne moze
Da glasno kaze - Čuvaj ga Bože.

Molim za tebe i  vjetrove neke
I ona ista mora, one iste rijeke.

Oprostite mi oluje,izvinite i kiše
Ne dirajte njega, ja vas neću više.

Onda me probudi neki novi dan
Kao i uvijek pokvari mi san.

Ali moj san živi i na javi
Ja i budna znam da si onaj pravi.



2 коментара:

Vaše mišljenje..