уторак, 10. јун 2014.

Na margini života

Bila sam mala, bila sam mala i nejaka..

 A oduvijek sam željela da pobjegnem, vijekovima unazad sam tražila neke nove horizonte đe bi se moja apatična duša nastanila.. i prehranila sa šakom sreće, sa parčetom nekog jakog ushićenja..

 A đe sam išla, šta sam radila.. Jesam li trčala za neuhvatljivim.. Jesam li čekala kišu da spere ono što me čini drugačijom od njih, što nikad nisu založili u juvelirnicu šablona.. Biti isti i nikako drugačiji A nisam mogla, kao jako mala ja nisam mogla sa njima, ja sam morala da tražim, da se izdvojim i da izdvajam, komad po komad..Dugi koraci mog ništavila, sjenke pločnika, tamne suze noćima.. A bila sam jako mala.. Bila sam dijete i ne znam šta se to desilo, da tako brzo odrastem a da ostanem tako mala.. Da grabim, uzimam nehajno kao što su oni mislili da je ispravno.. Samo sam bila jedna mala djevojčica.. za kišom tragala.. od kiše i bježala..

2 коментара:

Vaše mišljenje..