петак, 13. јун 2014.

Rođen za to..



Hvala ti što si rođen, što si rođen onog dana kad su se samo pobjednici rađali. 
Kad su se nebeske vile složile da ćeš biti ljubav - i bijaše tako.
Hvala ti što moja ličnost ima etiketu razumijevanja, bar - kod prihvatanja i cijenu neprocjenjivog, ti si zaslužan.

Hvala ti što tijelom dolazim, na skrivena mjesta koje bih nazvala skrovištima, jer zaista to jesu skrovišta od atomskog života.


Ponesi me, odnesi me u svoje svjetove, pokaži mi sjajne horizonte - da osjetim i ja ukus pobjede - a pobjede ne dolaze same.


Znaću da ih ljuljam, svaku tvoju pobjedu zamotaću u pamuk, čedo gospodje Slobode i gospodina Mira.
Pa me zavrti, u krugove nadanja, na ringišpilu svjesnog kontakta .. Te me nahrani sa malo istrajnosti, ti divni istrajni čovječe. 

Ovo je bilo divno godišnje doba koje je trajalo 12 svjetlosnih godina, a koliko li je tek platonskih, mekano pamučnih..


Sad ptice odlaze, konji kreću u zoru, ostajemo ti i ja.. i njihova sloboda ptica i plemenitost i snaga konja..
A popićemo po čašu ljubavi, i nazdraviti godišnjim dobima koji će uvije trajati.. ne da im prkosimo, već da ih volimo i pobjeđujemo.


Za njih!

Нема коментара:

Постави коментар

Vaše mišljenje..