среда, 28. мај 2014.

Zastave

Zatvorite nebeske prozore, navucite tamne zavjese
Moje misli su sablasne, samo zelim da nestane
Sipajte mi malo slobode, skinite teske okove
Ranjena ptica polijece, u Raj me ne zovite.


Vjerujem da skidate s' morala zastore
Otkrivajte, trazite, u krug me ne zovite,
Sve sto sam stvorila u prah sam pretvorila
Leti bijeli pepele kao staze nestale.


Podignite zastave, pjevajte mi najtise
Ne budite zaspale tisine sto su vristale,
Pokusaji pogresni svode se na zakone
a zakoni se postuju tek kada se oslobode.


Sanjam da nestajem, u tome ne prestajem
Borim se sa snovima, plovim nocnim morima
Ako me i probude moje svijesti pobune
Ludilo je prolazno, s' jutrom sve je normalno.


Na kraju primjecujem, samo poistovjecujem
Svoje srce s' Moracom, gazim lakim korakom
Neka teku istine, nek' ozive tisine
Vise nisam pogresna, pogresnim sam vodjena.



Нема коментара:

Постави коментар

Vaše mišljenje..